6 квітня - День без конфліктів
Суперечка – це не обов'язково погана річ.
Дослідження показали, що правильні
дебати можуть навіть бути корисними для вашого здоров'я.
Вчені виявили, що уникнення конфлікту
призведе до більшого стресу на наступний день, бо пошук аргументів ви
продовжите обдумувати, а до спору найймовірніше вже не повернетеся.
Тим не менш, існують вірний і
неправильний способи показати ваше невдоволення та довести вашу точку зору.
Психотерапевти та експерти з
комунікацій пояснюють, як бути переконливим під час будь-якого
конфлікту.
6 правил, які допоможуть вирішити будь-який конфлікт
Людина, яка зосереджується на тому, як вирішити проблему та знайти
рішення вигідне для обох, не буде націлена "бити" іншу людину.
Аргументи в спорі ніколи не повинні бути
"вбивчими" та піддавати сумніву чесність іншого.
Задавайте запитання
![](https://lifeimg.pravda.com/images/doc/3/e/3e990ec-gordanas-depositphotos.jpg)
"Ви можете
пом'якшити накал діалогу, якщо поставитеся до іншої людини не як до ворога, а
як до людини, яка хоче досягти своєї цілі. Якщо ви зрозумієте цілі людини, то
станете на шлях вирішення проблеми. Тепер ви – союзник іншої людини".
Це важко, і завуальовані натяки в такому не допоможуть, а навпаки
зашкодять. Варто бути чесним і просто розповісти про свої потреби та бажання,
тільки так можна їх задовольнити.
"Коли ви використовуєте
"але" і "однак" у спілкуванні з іншою людиною, ви насправді
не дбаєте про свою позицію. Щоб бути більш успішним у своїх аргументах,
замініть "але" або "однак" на "і".
Чому? Бо
"і" звучить позитивно, відкрито та примирювально. Це створює відчуття
нових можливостей. Це не применшує те, що відбувалося раніше".
Важливо не тільки те, що ви говорите, але і як ви це говорите.
Дихайте і говоріть повільно та розмірено. Звісно під
час спору ви перебуватимете у підвищеному емоційному стані, але контролюйте
свої рухи – пам'ятайте, кожен потребує свого особистого простору та поваги.
Намагайтеся слухати, не переконувати
![](https://lifeimg.pravda.com/images/doc/2/4/244aeef-aeaechan-depositphotos.jpg)
Це корисно, якщо
ви зацікавлені в протистоянні, але не тоді, коли ви хочете зрозуміти іншу особу".
Задавайте питання, які починаються з "чому",
"що" та "як", вони змушують іншу людину говорити, а вас
слухати. Розуміння іншої особи є ключем до обговорення та вирішення конфлікту.
Коментарі
Дописати коментар